خانه / جشنواره / مدال طلای جهانی

مدال طلای جهانی

مدال طلای جهانی بر گردن زارع

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حریف گرجستانی خود را شکست داد و قهرمان جهان شد.

کشتی قهرمانی جهان-نروژ؛ مدال طلای جهانی بر گردن زارعبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ امیرحسین زارع به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک از گرجستان رفت. او با نتیجه ۹ بر ۲  حریف گرجی خود را برد و قهرمان جهان شد.
زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.
 زارع مرداد امسال در نیمه نهایی المپیک توکیو مقابل این کشتی گیر شکست خورده بود.

طلایی ترین مدال حسن یزدانی ؛ پایان سلطه تیلور

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان تیلور آمریکایی را شکست داد.

یزدانی انتقام گرفت و قهرمان شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا سرشاخ شد که در نهایت با نتیحه ۲-۶ حریف خود را شکست داد و قهرمان جهان شد.
یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ از سد آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد.
تیلور مرداد امسال در فینال المپیک توکیو موفق به شکست حسن یزدانی شد. وی پیش از آن هم ۲ مرتبه دیگر در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ نیز موفق به شکست حسن یزدانی شده بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *